مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 16:052020-12-13فناوري

تماس امن چیست و چگونه به کسب و کار شما کمک می کند؟


نامبر مسکینگ (Number masking) سرویسی است که در ایران آن را با نام تماس امن می شناسند و بهترین روش برای پنهان سازی شماره از سایر مشتریان یک سرویس است.

- نامبر مسکینگ (Number masking) سرویسی است که در ایران آن را با نام تماس امن می شناسند و بهترین روش برای پنهان سازی شماره از سایر مشتریان یک سرویس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام ویپ نود و هشت، به واسطه تماس امن طرفین یک کسب و کار (به عنوان مثال سرویس دهنده و سرویس گیرنده، خریدار و فروشنده) بدون اطلاع از شماره مخابراتی طرف مقابل از طریق یک شماره واسط بتوانند با یکدیگر تماس صوتی بگیرند.

استفاده می کند، برای برقراری ارتباط بین کارشناس حقوقی و مشاوره گیرنده؛ بدون اینکه شماره تلفن های آنها را در معرض نمایش یکدیگر بگذارد، خدمات مشاوره تلفنی ارائه می دهد.

در واقع در تماس امن به جای اتصال مستقیم دو نفر، از پلی برای اتصال آنها و محافظت از اطلاعات خصوصی شان استفاده می شود.

مزایای استفاده از سامانه تماس امن امنیت و حفظ حریم خصوصی، اصلی ترین نگرانی افراد علی الخصوص هنگام صحبت با تلفن است؛ اما حفظ حریم شخصی تنها مزیت سیستم مدرن تماس امن نیست؛ بلکه عوامل دیگری مانند موارد زیر به عنوان مزیت های تماس امن به شمار می روند: ناشناس ماندن کاربر با استفاده از سامانه تماس امن برای ارائه خدمات، شماره های شخصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس امن چیست و چگونه به کسب و کار شما کمک می کند؟

تماس امن چیست و چگونه به کسب و کار شما کمک می کند؟